Masz pytanie?

81 533 55 44

tbv@tbv.pl

Jesteśmy do Twojej

dyspozycji

Kariera

TBV Sp. z o.o. jest obecna na lubelskim rynku od 2004 roku. Przez ten czas zdobyła uznanie, jako stabilny i rzetelny pracodawca. Pracownicy Spółki, których cechuje entuzjazm, zaangażowanie i profesjonalne podejście do pracy, tworzą zgrany i dobrze dobrany zespół.

Chcesz do nas dołączyć? Sprawdź nasze aktualne oferty pracy

Zakres obowiązków

  • Planowanie i koordynacja działań na realizowanych inwestycjach (gł. budownictwo mieszkaniowe i usługowe)
  • Przygotowanie dokumentacji – kosztorysów i umów
  • Weryfikacja stanu realizacji zawartych umów, dokumentów zakupowych
  • Przygotowanie wycen i prowadzenie spraw urzędowych
  • Ścisła współpraca z kierownictwem budowy, wsparcie merytoryczne
  • Współpraca z działem sprzedaży, działem projektowym i in. komórkami organizacyjnymi firmy
  • Analiza miejscowych planów przestrzennych i warunków zabudowy

Oczekiwania

  • Wykształcenie wyższe (mile widziane wykształcenie techniczne)
  • Doświadczenie w sporządzaniu dokumentacji j.w.
  • Prawo jazdy kat. B
  • Nastawienie na realizację celów
  • Wysokorozwinięte umiejętności interpersonalne, odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu
  • Samodzielność i rzetelność w wykonywaniu powierzonych obowiązków
  • Doświadczenie w przygotowaniu i nadzorowaniu inwestycji budowlanych będzie dodatkowym atutem

 

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej
  • Możliwość rozwoju zawodowego i stałego podnoszenia kwalifikacji
  • Wynagrodzenie uzależnione od posiadanych kwalifikacji

Prosimy o przesyłanie aplikacji na adres: tbv@tbv.pl

W przesyłanych dokumentach prosimy o zamieszczenie klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).

Asystent/-ka Zarządu

Zakres obowiązków:

  • Organizacja pracy biura i prowadzenie sekretariatu
  • Nadzór nad właściwym obiegiem dokumentów i przepływem informacji
  • Koordynacja prawidłowego obiegu korespondencji
  • Redagowanie pism, w tym dokumentów urzędowych i umów
  • Koordynacja bieżących spraw administracyjno-biurowych
  • Organizacja spotkań wewnętrznych i zewnętrznych

Oczekiwania

  • Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów
  • Dobra znajomość pakietu MS Office
  • Dobra organizacja pracy i efektywne zarządzanie czasem
  • Podstawowa znajomość języka angielskiego
  • Samodzielność, sumienność i odpowiedzialność
  • Wysoka kultura osobista
  • Pozytywne nastawienie i zaangażowanie
  • Umiejętność pracy pod presją czasu

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej
  • Wynagrodzenie uzależnione od posiadanych kwalifikacji
  • Możliwość rozwoju zawodowego

Prosimy o przesyłanie aplikacji na adres: tbv@tbv.pl

W przesyłanych dokumentach prosimy o zamieszczenie klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).