Kariera

TBV Sp. z o.o. jest obecna na lubelskim rynku od 2004 roku. Przez ten czas zdobyła uznanie, jako stabilny i rzetelny pracodawca. Pracownicy Spółki, których cechuje entuzjazm, zaangażowanie i profesjonalne podejście do pracy, tworzą zgrany i dobrze dobrany zespół.

Chcesz do nas dołączyć? Sprawdź nasze aktualne oferty pracy

OPIS STANOWISKA:

  • Organizacja i koordynacja robót własnych i podwykonawców,
  • Kontrola jakości, terminowości i zgodności z dokumentacją wykonywanych robót
  • Organizacja robót zgodnie z przepisami BHP, P.POŻ i prawem budowlanym.

WYMAGANIA:

  • Minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi
  • Wykształcenie wyższe techniczne budowlane
  • Umiejętność zarządzania ludźmi oraz kierowania brygadami budowlanymi
  • Umiejętność koordynowania robót i prowadzenia projektu zgodnie z dokumentacją techniczną, zasadami BHP oraz polskim prawem budowlanym
  • Dobra znajomość programów AutoCad, pakietu MS Office
  • Dobra organizacja pracy
  • Zaangażowanie i samodzielność
  • Łatwość nawiązywania kontaktów oraz umiejętność pracy w zespole
  • Umiejętność pracy pod presją czasu.

FIRMA OFERUJE:

  • Interesującą i odpowiedzialną pracę na pełny etat w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • Zdobywanie doświadczenia przy realizacji ciekawych projektów
  • Niezbędne narzędzia pracy.

Zainteresowanych kandydatów prosimy o nadsyłanie swego CV na adres: tbv@tbv.pl wraz z zamieszczoną klauzulą:

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"